مردها چه زنی می خواهند

مردها چه زنی می خواهند
مردها عاشق چه زنی می شوند،زیبایی ظاهر تنها خصوصیت بارز یک زن نیست، آنچه یک زن را زیبا و جذاب می کند، خصوصیات اخلاقی اوست. اما این خصوصیات کدامند؟ ما با زنان بسیاری در تماس ایم، اکثر آنها مهربان، دلسوز، احساساتی و مهمان نوازند اما آیا اینها برای کمال یک زن کافی است؟ اگر شما هم دوست دارید بدانید که بهترین و قویترین زنان چه ویژگی های بارزی دارند، با ما همراه باشید. در این مطلب مهمترین ویژگی یک زن را که باعث برتری و خاص بودن او از دیگر زنان می شود، برایتان آورده ایم.

یکی از مهمترین چیزهایی که آقایان در زندگی از خانم ها انتظار دارند احترام است.اگر شک دارید از همسرتان بپرسید و خواهید دید که چه جوابی به شما خواهد داد. این خواسته، با وجود اینکه شاید مهمترین خواسته یک مرد از زن زندگی اش باشد، از آن چیزهایی است که هیچ وقت در مورد آن حرفی به شما زده نمی شود. حالا این احترام چه چیزهایی را در بر می گیرد؟ خیلی ساده است، احترام به افکار، عقاید، رفتار و احساسات آنها. این که فکر کنید آنها مهم هستند و این موضوع را در رفتارتان نیز نشان دهید.

مردها از همراهی زنی که برایش اهمیت قائل هستند لذت می برند. او دوست دارد هنگام انجام کارهایی که از آنها لذت می برد با او همراه باشید، مسابقه تیم فوتبال مورد علاقه اش را همراه با او ببینید و برنامه تلویزیونی دلخواهش را در کنار او تماشا کنید. نکته مهم این است که او می خواهد زمانش را با شما بگذراند. البته نباید فراموش کرد که او به تنهایی و وقت گذراندن با دوستانش نیز نیاز دارد، ولی خوب به بودن در کنار شما نیز نیاز دارد، پس برای همراهی با او زمان بگذارید، حتی اگر گاهی کاری که می کنید زیاد باب میلتان نباشد.

زنی که به خودش اهمیت می دهد

زنی که به خودش اهمیت دهد، به عنوان مثال به ظاهرش برسد، برای خودش پول خرج کند، به سلامتی اش اهمیت دهد و در یک کلمه مراقب خودش باشد، زنی است که دیگران نیز به او احترام می گذارند. این نوع از زنان افرادی قابل اعتماد، سخت کوش و دارای اعتماد به نفس بالایی هستند که دیگران نیز می توانند به آنها تکیه کنند.

مردها دلشان می خواهد مورد قدردانی قرار بگیرند و این نیاز به زحمت زیادی ندارد. یک «متشکرم» ساده همراه با یک لبخند شیرین می تواند برای تشکر از هر آنچه آنها برای شما انجام می دهند کافی باشد. اگر به جای شما شام پخته است و یا خرید خانه را انجام داده است، قدردانی از زحمتی که کشیده است شما را برای او عزیز خواهد کرد و خواهید دید که زمانی که از او تشکر می کنید و متوجه زحماتش هستید دلش می خواهد بیشتر و بیشتر برای شما زحمت بکشد و خوشحالتان کند.

زنی که ظاهرش را دوست دارد

همه ما نقص ها و ایرادهایی در درون خود و ظاهرمان داریم اما زنان قدرتمند خود را همانگونه که هستند دوست دارند و می پذیرند. آنها از این که خود را در آینه نگاه کنند، خجالت نمی کشند و برعکس به خودشان افتخار می کنند. در واقع آنها می دانند که آنچه در مورد ظاهرشان اهمیت دارند، تنها نظر خودشان است نه هیچکس دیگر، پس هیچگاه ناشکری نمی کنند و از زندگی خود نهایت لذت را می برند.

 

مردها صدای خوشایند همسرشان را تحسین می کنند، خوب مگر همه ما همینطور نیستیم؟ همه از یک صدای مهربان و خوشایند لذت می برند. البته که لازم نیست شما صدای خودتان را عوض کنید، و لازم نیست همیشه همینطور باشید، تنها کافی است با کمی تلاش تن صدایتان را تنظیم کرده و با آرامش و مهربانی صحبت کنید. این کار نه تنها در ارتباط با همسرتان، بلکه در تمامی روابطی که دارید به شما کمک خواهد کرد، زیرا مردم با کسانی که با آرامش و مهربانی صحبت می کنند بهتر رفتار می کنند.

 

استقلال زنان

استقلال یکی از خصوصیاتی است که زنان را جذاب نشان می دهد، به بیان دیگر زنان مستقل افرادی هستند که به دیگران احتیاجی ندارد. به عنوان مثال آنها برای برآوردن کردن نیازهای خود به دیگری تکیه نمی کنند و سعی می کنند که خود از پس زندگی شان بر آیند. بنابراین یک زن مستقل نه برای برآورده کردن نیازهای مالی، جسمی یا روحی، برای تنها به عنوان یک همراه، رابطه عاطفی خود را آغاز می کنند. در واقع آنها شانه های خوبی برای تکیه کردن خواهند بود.

مغرور نیست

یکی از خصوصیات زنان ایده آل این است که آنها به هیچ وجه مغرور و از خود راضی نیستند، بلکه برعکس آنها همان قدر که برای خود ارزش قائل اند برای دیگران نیز هستند. آنها دیگران را دوست دارند، با آنها صادق اند و به آنها احترام می گذارند، بنابراین با همه خصوصیات اخلاقی خوبی که دارند، نشانه ای از خودشیفتگی در این نوع زنان یافت نمی شود.

زنی که حمایت می کند

همه ما به حمایت نیاز داریم و آقایان نیز از این قضیه مستثنی نیستند. زمانی که همسرتان می گوید می خواهد کارش را توسعه دهد و یا در یک رشته ورزشی به موفقیت دست پیدا کند، از تلاش های او حمایت کنید. هر چقدر هم که هدفش بزرگ و یا حتی به نظرتان دور از دسترس باشد بگذارید بداند که پشت او هستید و هوای او را دارید. وقتی چیزی برای او مهم است، دلش می خواهد که برای شما نیز مهم باشد.

به دنبال دردسر نمی گردد

زنان قدرتمند زنانی هستند که از درگیری گریزانند. آنها دوست ندارند که وارد جر و بحث ها شوند یا کاری کنند که حسادت دیگران را برانگیزند. آنها آنقدر به بلوغ فکری رسیده اند که تا جایی که امکان دارد از موقعیت های استرس زا و ناراحت کننده خودشان را دور می کنند. به بیان دیگر، آرامش تنها هدف آنها در زندگی است.

برای مشکلات راه حل می یابد

از مشکلات زندگی نمی توان فرار کرد، هر آدمی روزی با سختی ها دست و پنجه نرم می کند اما زنان قدرتمند آنهایی هستند که به جای گریه کردن یا باختن خود، به دنبال راه حلی مناسب می گردند. آنها در این شرایط منطقی عمل می کنند و قادرند با توجه به شرایط بهترین تصمیم را بگیرند.

انتقاد پذیر است

زنان موفق از بیان ایده هایشان ترسی ندارند. آنها نه تنها اعتقادات خود را به راحتی به زبان می آورند بلکه انتقادات دیگران را نیز با روی باز می پذیرند. صبر آنها برای گوش کردن حرف های دیگران بسیار است و همین خصوصیت آنها را نزد دیگران محبوب می کند.

تاثیر مثبتی بر دیگران می گذارد

زنان قدرتمند خصوصیات منحصر بفرد زیادی دارند که یکی از آنها مثبت اندیشی است. آنها نه تنها خود نیمه پر لیوان را می بینند بلکه همیشه از خود نیز تاثیر مثبتی بر دیگران می گذارند. بنابراین همنشینی با آنها برای همه دلنشین است.

از داشتن او احساس غرور می کنید

مطمئنا زنانی که خصوصیات اخلاقی بالا را دارند، مورد احترام هر فردی قرار خواهند گرفت. بنابراین اگر شما هم همچین زنی را در زندگی تان دارید، برای نگه داشتن او تلاش و از داشتن او در زندگی تان به خود افتخار کنید.

 

زنی که مشوق است

آقایان به تشویق شدن علاقه و نیاز دارند. آنها دوست دارند بدانند زنی که دوستش دارند طرف آنها را می گیرد و مشوق آنها است. اعتقادی که به آنها دارید برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آنها فکر می کنند اگر شما به تواناییشان اعتماد داشته باشید می توانند از پس هر مشکلی که در زندگیشان وجود دارد بر بیایند. در مقابل خواهید دید که آنها هم همیشه طرف شما را می گیرند و در کنارتان خواهند بود.

منبع : برترینها
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2017-10-18 21:58:04منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
39119





نظر شما در مورد مطلب مردها چه زنی می خواهند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




آشنايي با شروط ضمن عقد ازدواج
آشنايي با شروط ضمن عقد ازدواج

دخترهایی که پسرها برای ازدواج نمی پسندند
دخترهایی که پسرها برای ازدواج نمی پسندند

آیا رابطه جنسی باعث لاغری می شود
آیا رابطه جنسی باعث لاغری می شود

چطور واژن تنگی داشته باشیم
چطور واژن تنگی داشته باشیم

انواع دروغ گویی و تشخیص دروغ گفتن افراد
انواع دروغ گویی و تشخیص دروغ گفتن افراد

تفاوت های بین وابستگی و دلبستگی چیست؟
تفاوت های بین وابستگی و دلبستگی چیست؟










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

24603

بازدید امروز:

18688

بازدید دیروز:

266460541

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام